keskiviikko 6. maaliskuuta 2013

New makeup

Uusia meikkejä on aina kiva saada ja iskä taas toi mulle, jee :D Vaihtelun vuoksi otin tota Doll Eyesia, olen käyttänyt Staria nyt niin kauan. Jotenkin mun mielestä Stari myös loppuu paljon nopeammin, voi kyllä olla että vaan kuvittelen :D Tossa paketissa on lisäksi silmänympärysvoide ja meikinpoistoaine. Noita en olekaan ennen kokeillut, ihan kiva kokeilla uusiakin juttuja välillä. Artlinerikin multa on melkein loppu, joten sitäkin piti saada. 


Tilasin muutamia viikkoja sitten Sokokselta Bonacuren uusia Oil Miracle hiustenhoitotuotteita, ja täytyy kyllä sanoa että olen ollut tosi tyytyväinen. Sokoksella on nyt muuten Kutsu Kauneuteen - kampanja ja ilmaiset toimituskulut 10.3 asti. 

Olen tosiaan käyttänyt noita nyt tän parisen viikkoa ja hiukset tuntuu paljon pehmeämmiltä ja sileämmiltä. Huomasin että noita ei kuitenkaan kannata hirveen runsaasti hiuksiin laittaa, koska muuten niistä tulee niin raskaat, ainakin mun kohdalla. Varsinkin tota hiuksiin jätettävää hoitosuihketta ei kannata laittaa muutamia suihkauksia enempää. Kaiken muun hyvän lisäksi noi tuoksuu vielä tosi hyvältä. Bonacuren tuotteisiin pääset tästä.
Shampoo löytyy täältä - Hoitoaine täältä - Hoitosuihke täältä


Postaus sisältää mainoslinkkejä

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti